Ügyfélszolgálat

+36-70/630-2633

  • » Felhasználási feltételeink
  • » Elállás joga
  • » Garancia
  • » Szállítási információk
  • » Kérdések és válaszok
  • » Adatvédelem
  • » Ön kérdez - mi válaszolunk

Akciós termékek »

Márkák

  • Ford Ranger D/C 2006-2011
  • Ford Ranger D/C 2012-
  • Isuzu D-Max D/C 2007-2011
  • Isuzu D-Max D/C 2012-
  • Mazda BT-50 D/C 2006-2011
  • Mitsubishi L200 D/C 2006-2010
  • Mitsubishi L200 D/C 2010-hosszított platóval
  • Nissan Navara D-22 D/C 1998-2004
  • Nissan Navara D-40 D/C 2004-2012 rövid platóval
  • Nissan Navara D40 D/C 2010-hosszított platóval
  • Ssangyong Actyon D/C
  • Ssangyong Musso D/C
  • Tata Telcoline D/C
  • Tata Xenon D/C
  • Toyota Hilux D/C 2004-
  • Toyota Hilux SR5 D/C 1998-2004
  • Volkswagen Amarok D/C

Termékek

  • Carryboy alkatrészek
  • Carryboy bukócsövek
  • Carryboy felépítmények
  • Carryboy lökhárítók
  • Carryboy platóbélések
  • Carryboy raktérfedelek

Termék kereső

név vagy cikkszám:

Kérdések és válaszok

1. Lehetőség van a termék személyes átvételére is, hogy megtakarítsam a postaköltséget?

Igen, Önnek lehetősége van a megrendelt terméket a 4921 Tivadar, Petőfi u. 55. sz. alatt működtetett raktárunkban is átvenni.

2. Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Amennyiben elfelejtette a regisztrációkor megadott jelszavát, a „Belépés-regisztráció” menüpontot választva, a képernyő bal alsó sarkában kérhet email címére új jelszót. Ha regisztrált email címére sem emlékszik, akkor egy új email címmel és jelszóval újra regisztrálhat rendszerünkbe. Amennyiben adatai (pl. email cím) megváltoznak, akkor a belépési adataival belépve az "Adataim" menüpont alatt megváltoztathatja azokat. Regisztrált email címét és jelszavát is megváltoztathatja, ekkor  legközelebb már a megváltozott belépési adatokkal léphet be.

3. Hol érdeklődhetek a rendelésemről?

Rendelése állapotáról az info@energyrelease.hu e-mail címen, illetve az oldalunkon megadott telefonszámon érdeklődhet.

4. Mi a teendő, ha elrontom a rendelésem?

Az elrontott rendelés elküldése után kérjük azonnal vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a megadott elérhetőségek egyikén, hogy rendelését módosítani tudjuk. Amennyiben rendelésének összeállítására és postázására már sor került - erről Ön visszaigazoló e-mailt fog kapni - rendelésének módosítására már nincs lehetőség.


5. Hogyan fizethetek a megrendelt termékért?

A megrendelt termékért utánvéttel fizethet a szállítónak, illetve lehetősége van átutalással előre fizetni.

6. Biztos lehetek benne, hogy adataimat bizalmasan kezelik?

Személyes adatainak kezelésével kapcsolatosan kérjük olvassa el az "Adatvédelem" című menüpontot.